اخبار

دیدار سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان با امام جمعه شهرستان کنگاور

دیدار سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان  با امام جمعه شهرستان کنگاور
دکتر شهرام روشنی نژاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با حضور در دفتر امام جمعه
محترم شهرستان کنگاور ، با حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا ایوبی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کنگاور ، در مورخ 1 دی ماه سال 93 ساعت 10 صبح دکترشهرام روشنی نژاد  سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان کنگاور به همراه مهندس هوشنگ زنگنه رئیس مرکز بهداشت و تنی چند از مسئولین واحدهای ستادی  با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ایوبی امام جمعه محترم شهرستان دیدار نمودند .

در ابتدای این دیدار دکتر روشنی نژاد گزارش کاملی از عملکرد و پیشرفتهای طرح تحول نظام سلامت و چالش های موجود در بخش بهداشت و درمان شهرستان ارائه نمود .

در ادامه دکتر روشنی نژاد با قدردانی از امام جمعه محترم شهرستان کنگاور که با حساسیت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان را رصد می کنند ، بر همفکری با ائمه جماعات و جمعه در حل مسائل بهداشتی درمانی شهرستان کنگاور تاکید کرد .

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ایوبی امام جمعه محترم شهرستان کنگاور ضمن خوشامدگویی به حاضرین ، انتصاب دکتر روشنی نژاد را بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاورتبریک گفت و از تلاشهای بعمل آمده تشکر و قدردانی نمود .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود رسیدگی به مشکلات مردم را از هرچیز دیگری مهم تر دانست و اظهار داشت : تریبون نماز جمعه همواره در کنار مسئولان برای خدمت به مردم قرار دارد .

در پایان امام جمعه محترم شهرستان ضمن تقدیر از فعالیتهای مدیر ، مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان کنگاور، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه اطلاع رسانی جمعی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم منطقه اعلام داشت .

jo

 

۲۴ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید