اخبار

نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با مدیر ، مترون بیمارستان شهید دکتر چمران و کارکنان نظارت بر درمان در خصوص بیان اهداف و انتظارات

نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با مدیر ، مترون بیمارستان شهید دکتر چمران و کارکنان نظارت بر درمان در خصوص بیان اهداف و انتظارات
دکتر شهرام روشنی نژاد سرپرست شبکه به منظور پیشبرد اهداف طرح تحول سلامت تشکیل جلسه داد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ، در تاریخ 11/04/ 93 جلسه ای با حضور دکتر شهرام روشنی نژاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور و همکاران واحدهای ستادی شبکه و مدیریت بیمارستان در دفتر ایشان و در جوّی صمیمی برگزار شد.

دکتر شهرام روشنی نژاد  سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای آقای طاهر اصلانی  مدیر بیمارستان و همکاران ایشان در اجرای طرح تحول سلامت  خاطر نشان کرد : سیاستگذاری و برنامه ریزی های دقیق در زمینه رشد شاخصهای سلامت و استفاده از حداکثر ظرفیتها در جهت خدمت رسانی و ایجاد انگیزه در کارکنان را ، از جمله مهمترین انتظارات مدیریت شبکه این شهرستان برشمرد.

jalaseh

دکتر روشنی نژاد ادامه داد : خوشبختانه بحث سلامت در دولت جدید اولویت خاص دارد و با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت و توجه خاص این طرح به مناطق محروم ، بسیاری از مشکلات پیشرو برطرف خواهد شد .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ادامه داد : برای اینکه وضعیت بهداشت و درمان کنگاور را متحول کنیم همه باید دست به دست هم دهیم چرا که مجموعه مدیریتی بهداشت و درمان تنها یک حلقه از زنجیره ارائه ی خدمات مرتبط با سلامت است .

jalaseh


وی در ادامه پس از اینکه آقای طاهر اصلانی وضعیت در حال حاضر بیمارستان را تشریح نمودند، افزود : حوزه سلامت یک حوزه استراتژیک است یعنی علاوه بر وجود نقاط ضعف و قوت ، فرصتها و تهدیدات نیز نباید مورد غفلت قرار گیرند که بدون شک تهدیدات اقتصادی در شهرستان کنگاور علی الخصوص در بخش درمان غیر قابل انکار است .

ایشان، پایبندی به نظم و انضباط کاری، گشاده رویی در انجام کارها، توانمندی و پویایی در کار، داشتن برنامه منسجم، مشارکت دادن مردم و تعامل با مسئولان و خیّرین شهرستان و همچنین انجام فعالیت ها و اقدامات پژوهشی در حوزه سلامت را از جمله این انتظارات خواند.

jalaseh


در پایان به منظور روند رو به جلو در بخش درمان و نظارت بر درمان تصمیماتی اتخاذ گردید.



 

۵ بهمن ۱۳۹۳ ۲۱:۰۵
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید