اخبار

معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور برگزار شد

معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور برگزار شد
دکتر علی کلانتری ؛ رئیس جدید بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ؛مراسم معارفه دکتر علی کلانتری ؛ رئیس جدید بیمارستان شهید دکتر چمران ، امروز یک شنبه 93/11/26 ساعت 13 با حضور متخصصین ، پرستاران ،کارکنان بخش اداری و سرپرست مرکز بهداشت در این بیمارستان برگزار شد.دکتر علی کلانتری متخصص داخلی  می باشد که طی حکمی از سوی دکتر شهرام روشنی نژاد ؛رئیس شبکه بهداشت کنگاور ، به این سمت منصوب شد.

در این جلسه دکتر روشنی نژاد سرپرست شبکه ، ضمن تقدیر از زحمات آقای طاهر اصلانی مدیریت بیمارستان اظهار داشت: اکنون مهمترین کاری که در بیمارستان در اولویت قرار دارد، اجرای طرح تحول نظام سلامت است . که نیاز به انگیزه و تلاش بیشتر دارد و با اشاره به نقش و جایگاه درمان در زندگی مردم،رمز موفقیت مسئولین راحمایت مردمی و همکاری کلیه پرسنل شاغل در بیمارستان بر شمرد. وی افزود: بیمارستان شهید دکتر چمران با توجه ظرفیت و استعداد هایی که دارد، انتظار می رود نظر به شرایط خاص کنونی در زمان ریاست جدید، مسیر توسعه بیمارستان با سرعت بیشتری ادامه یابد. ایشان در ادامه ضمن تاکید بر اجرای برنامه ها در قالب مدیریت زمان و مدیریت استراتژیک ، افزود: لازمه تصمیم گیری و تصمیم سازی ، داشتن آگاهی و دانش است.

 سپس دکتر علی کلانتری رئیس جدید بیمارستان اظهار داشت: افتخار می کنم که در کنار اساتید گرانقدر بتوانم این مسئولیت خطیر را بعهده بگیرم. وی افزود: این فرصت بزرگی است تا برای بهبود وضعیت بخشهای مختلف این بیمارستان طوری عمل کنیم که در شان مردم عزیز کنگاور باشد و از تمامی دست اندرکاران و پرسنل درخواست نمود که برای موفقیت دراجرای این وظیفه سنگین یار و یاور وی باشند.

 
moarefeh
moarefeh
 
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh
moarefeh  

 

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۴۵
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید