اخبار

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور:دکتر شهرام روشنی نژاد فرا رسیدن پنجم اسفند مصادف با پنجم جمادی الاولی ،ولادت حضرت زینب (س) ،روز پرستار را به کلیه پرستاران زحمتکش ایران اسلامی بویژه پرستاران بیمارستان شهید دکتر چمران تبریک عرض نمود.

    پیام سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به شرح ذیل می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم 
 

سلام و درود من بر پرستاران گرامی

بدینوسیله برخود واجب دانستم فرا رسیدن پنجم جمادی الاولی روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت پس از شهادت حسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها ،روز پرستار را به کلیه همکاران پرستار در نقاط مختلف ایران اسلامی بویژه پرستاران بیمارستان شهید دکتر چمران تبریک عرض می نمایم.

آری ، آنگاه که زینب کبری (س) ، این تربیت یافته مکتب حضرت  اسدالله الغالب ، امیر (ع) ، چون تکیه گاهی مطمئن و امانتداری بی مانند ، پرچم همیشه سرافراز اسلام را در محضر سید الساجدین (ع) به دوش کشید ، درس عفاف و  غیرت را  برای همه وجدان های آگاه ، به ویژه برای عاشقان و دل باختگان سیره علوی و نهضت حسینی به یادگار گذاشت. 

بی شک تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان ، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است و امسال که با این مناسبت ارزشمند به پایان می رسد بهانه ای برای قدردانی مضاعف از همه مردان و زنانی است که در کسوت پرستاری عمر عزیز خویش را برای آسایش دیگران نثار می کنند. توفیق روزافزون تمامی فعالان این عرصه را از درگاه خداوند منان آرزومندم و امیددارم تا در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در انجام امور خود موفق و موید باشید.

با آرزوی موفقیت برای تمامی پرستاران

دکتر شهرام روشنی نژاد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور

 

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۲۰:۱۶
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید