اخبار

جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی در شهرستان کنگاور برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی در شهرستان کنگاور برگزار شد
پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی با دبیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان : این جلسه به ریاست معاونت محترم فرمانداری کنگاور در تاریخ 93/12/3 با حضور  روءسای ادارات و ارگانها در  محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزارشد .
  آقای زنگنه معاون فرماندار شهرستان کنگاور در خصوص اهمیت برگزاری کارگروه سلامت و اجرای بموقع مصوبات مطالبی بیان و تاکید داشتند : ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم علی الخصوص مسئولین دست اندر کار می باشد.
ایشان خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول سال شد و ادامه داد : مراکز  بهداشتی و درمانی و همه دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای سلامت جامعه مهیا کنند .
همچنین ایشان اظهار داشتند : برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم باید همکاری‌ها و هماهنگی‌ها گسترش یافته و تضمین سلامت و امنیت غذایی جامعه در گرو اجرای دقیق مصوبات این کارگروه است.
در ادامه دکتر شهرام روشنی نژاد دبیر کارگروه  سلامت و امنیت غذایی به توضیح و تبین و آمار و ارقامی در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان و لزوم توجه به این موارد پرداخت و از جمله ایشان به لزوم مشارکت ادارات مرتبط جهت اجرای هرچه بهینه تر طرح سلامت نوروزی ،مشکلات اب اشامیدنی شهری و روستایی،ارتقاء شاخص های بهداشتی مدارس،دفن و جمع اوری زباله های در شهر کنگاور ، شستشو و لایروبی کانال های هدایت آب در حاشیه خیابانها تنظیف شهر و روستا و غیره در این باره  نکات مهمی را اشاره نمود .همچنین به منظور پیگیری مصوبات قبلی کارگروه و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ، آقای مهندس رستم آبادی کارشناس مسئول بهداشت محیط برنامه ها رو بصورت پاور پوینت برای حضار تشریح نمودند.

در پایان جلسه به توجه هرچه بیشتر به مباحث بهداشتی و درمانی و به مسائلی پیرو مصوبات مطرح شده در همین زمینه پرداخته شد و در راستای هرچه  بهتر اجرایی شدن این مصوبات و برنامه ها مطالب و راهکارهایی را ارائه دادند و بر لزوم اجرایی شدن انها تاکید شد.

kar
kar
kar  

۷ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید