اخبار

نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به میزبانی شهرستان کنگاور

نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به میزبانی شهرستان کنگاور
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در تاریخ 94/3/11 میزبان هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور فرماندار و حاج آقا احمدی نماینده محترم شهرستان بود

در این جلسه کاری پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید دکتر روشنی نژاد ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان ضمن خیرمقدم  به حضار در جلسه ،گزارشی از  عملکرد شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور ارائه نموده و افزودند که در آینده با توجه به اجرایی شدن طرح تحول سلامت و حمایت های معنوی و مالی ریاست محترم دانشگاه شاهد پیشرفت های بیشتری در شبکه بهداشت و درمان کنگاور خواهیم بود .

در ادامه صحبت های ایشان خانم دکتر خزایی ریاست مرکز بهداشت شهرستان و مهندس عرفانی مدیریت بیمارستان شهید دکتر چمران ،گزارش مبسوطی از عملکرد و برنامه های پیش روی بهداشت و درمان ارائه نمودند.سپس از سوی هر یک از معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از  نقاط قوت و ضعف شبکه بهداشت و درمان در سال 93 را بیان و عملکرد شبکه را مورد بررسی کارشناسانه قرار دادند.

در ادامه آقای شریف خسروی فرماندار محترم شهرستان کنگاور ضمن خوشامدگویی و خرسندی از حضور ریاست دانشگاه و هیئت همراه در شهرستان کنگاورافزودند با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیتی و راه کربلا توجه خاص و حمایت بیش از پیش در حوزه بهداشت و درمان را میطلبد.وی تاکید کرد پیشرفت و توسعه پایدار در سایه ی ارتقای سطوح مختلف بهداشت در جامعه است و کار بایستی به گونه ای پیش رود که به درمان نکشد.

نماینده محترم مردم کنگاور ، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ،حاج آقا احمدی در این نشست فرمودند در بخش سلامت کارهای خوبی صورت گرفته و با توجه به اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت باید فرصت را مغتنم شمرده و تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم. ایشان همچنین خطاب به مسئولین افزودند برای رسیدن به اهداف زمان تعیین نمائید تا با آگاهی بیشتری در این زمینه بتوانید مسیر کاری خود را در خدمت به مردم هرچه بهتر دنبال نمئید.

در ادامه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر کریم ،ضمن قدر دانی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان کنگاور و همکاران آنها چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه درمان بیان داشتند بهره وری بهینه از نیرو و منابع از هدف هایی است که دانشگاه به جد پیگیری می کند و از مسئولین کلیه واحدها خواستند که صرفه جویی در همه زمینه ها را در سرلوحه کاری خود قرار دهند و در جهت طرح تکریم ارباب رجوع  گام برداشته  و  توجه به شعار سال از مردم فاصله نگیرند.در ادامه ایشان به بیان دیدگاههای خود در مورد طرح ها و برنامه های  شبکه کنگاور پرداختند و ضمن اظهار خرسندی از طرح های پیشنهادی شبکه کنگاور استقبال نموده و همچنین تاکید نمودند در برنامه های کاری هیچگاه آموزش دانش آموزان در مدارس را فراموش نکنید. ایشان همچنین عملکرد شبکه بهداشت و درمان کنگاور در چند ماهه اخیر را بسیار خوب ارزیابی کردند.

گفتنی است بیمارستان شهید دکتر چمران شهرستان در ارزیابی های اخیر رتبه نخست استان را در محورهای دیالیز ، جراحی و اطفال کسب کرده است.

http://www.kums.ac.ir/fa/news/20085

jalaseh

jalaseh

jalaseh

jalaseh
jalaseh
jalaseh

 

۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید