اخبار

lمراسم تودیع دکتر روشنی نژاد و معارفه دکتر پاکزاد برگزار شد.

lمراسم تودیع دکتر روشنی نژاد و معارفه دکتر پاکزاد برگزار شد.
ساعاتی پیش با حضور دکتر احمدی معاونت محترم امور بهداشتی و آقای محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید شبکه کنگاور برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان کنگاور و شماری از پزشکان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور حصور داشتند ، پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی، دکتر  علیرضا احمدی به بیان نکاتی در خصوص سنگینی کار بهداشت و درمان در شرایط طرح تحول نظام سلامت پرداخته و به خدمات آقای دکتر روشنی نژاد در این مدت پرداخته و دکتر پاکزاد را بعنوان فردی با سابقه کار در همه عرصه های دانشگاه علوم پزشکی و تجربه های مدیریتی مختلف معرفی نمودند. سپس دکتر شهرام روشنی نژاد طی سخنانی به بیان دلبستگی خود به کار برای مردم کنگاور پرداخت و تنها علت عزیمت خود را اشتغال به تحصیل در دوره تخصصی عنوان نمود.

سپس دکتر پیمان پاکزاد با بیان اینکه ریشه وی در این شهر پا گرفته و بگونه ای از همین مردم است به بیان برنامه های خود برای خدمت به مردم کنگاور که دارالمومنین خوانده میشود پرداخت.وی افزود وجود دکتر خسروی بر مسند فرمانداری کنگاور و نجابت ایشان که در برخورد اول مشاهده شد یکی از دلایلی بود که این مسئولیت را قبول نمود و امیدوارم در سایه همدلی با ایشان  بتوانیم منشأ اثر باشیم.

در انتها دکتر شریف خسروی فرماندار محترم کنگاور ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گوشه ای از مطالبات بحق مردم را بعنوان خواست خود از دانشگاه علوم پزشکی مطرح نمود.













 


۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید