اخبار

دکتر پاکزاد: " گودین با پیشینه تاریخی و زمینه دین مداری و تقوا چون نگینی در شهرستان کنگاور میدرخشد"

دکتر پاکزاد: " گودین با پیشینه تاریخی و زمینه دین مداری و تقوا چون نگینی در شهرستان کنگاور میدرخشد"
دکتر پاکزاد بهمراه آقای دکتر ودادی بازرس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از مرکز گودین و مرکز حسن آباد بازدید بعمل آورد

صبح امروز دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور بهمراه آقای دکتر جواد ودادی بازرس شبکه به سرکشی از مراکز گودین و حسن آباد پرداختند و از نزدیک در جریان امور جاریه قرار گرفتند.

دکتر پاکزاد در حین بازدید از مرکز گودین گفت: بیشک گودین با پیشینه تاریخی و داشتن مردمانی شهره به ورع و پرهیزگاری و بعنوان خواستگاه بسیاری از مردان علم و دین ، همچون نگینی در این شهرستان میدرخشد و بهمین لحاظ بر خود لازم میدانیم که به پاس و حرمت این مردمان نیک نهاد به امر توسعه بهداشت و درمان این منطقه اهتمام بیشتری داشته باشیم. 

وی افزود در صورت حمایت مسئولین شهرستان طرحهای خوبی را برای این منطقه در نظر داریم که فعلا از بیان آن بصورت یک " صحبت صرف" اجتناب کرده و در موقعیت عملیاتی شده بعنوان پیشکش نظام سلامت به مردم خوب گودین و بخصوص شهدای عزیز گودین پیشکش خواهیم کرد.

همچنین سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با حضور در محل درمانگاه حسن آباد در جریان امور جاری این درمانگاه قرار گرفت.




۵ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید