اخبار

سیستم نوبت دهی الکترونیکی کلینک تخصصی بزودی راه اندازی خواهد شد

سیستم نوبت دهی الکترونیکی کلینک تخصصی بزودی راه اندازی خواهد شد
با صرف هزینه ای در حدود 11 ملیون تومان سیستم نوبت دهی تمام اتوماتیک کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: با توجه به ازدحام مردم عزیز شهرستان کنگاور برای اخذ نوبت ویزیت و رنج و مشقتی که مردم خوبمان متحمل میشدند ، مجموعه مدیریتی اقدام به خریداری سیستم پیشرفته نوبت دهی الکترونیکی نمود که انشالله در پی تامین اعتبار لازم و پرداخت صورت گرفته انتظار داریم ظرف ده روز آینده شاهد راه اندازی اولین سیستم اتوماتیک نوبت دهی در استان باشیم.

وی افزود با راه اندازی این سیستم عزیزان میتوانند از طریق اینترنت و تلفن با مرکز نوبت دهی تماس گرفته و براساس نوبتهای خالی اقدام به رزرو وقت نموده و با پرداخت الکترونیکی برخط رزرو خود را قطعی نموده و در زمان تخصیصی به کلینیک مراجعه نمایند.

 بدین ترتیب افراد میتوانند بدون اتلاف وقت و با برنامه ریزی و فراغت خیال به امر تشخیص و درمان اقدام کنند.

دکتر پاکزاد توضیح داد: کنگاور با پتانسیل بالای نیروی انسانی و فرهنگ غنی و مدیریت صحیح میتواند در زمینه IT بدل به یک شهر شاخص شود و ما نیز با آگاهی از این ظرفیتها حرکت به سمت و سوی های تک را در دستور کار خود قرار داده ایم و انشالله در زمان پیش رو تا پایان سال حرکتهای مبنایی را که طرح کرده ایم به انجام خواهیم رساند و تنها توقعی هم که داریم دعای خیر این مردم خوب و نازنین است .

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید