اخبار

گرامیداشت روز پزشک از سوی شهردار و شورای شهر کنگاور

گرامیداشت روز پزشک از سوی شهردار و شورای شهر کنگاور
آقای رحمت آبادی شهردار کنگاور بهمراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کنگاور با حضور در محل شبکه بهداشت شهرستان روز پزشک را به جمعی از پزشکان کنگاور تبریک گفتند

امروز دوم شهریور ماه ، شهردار محترم و اعضأ شورای شهر کنگاور با حضور در جمع تعدادی از پزشکان کنگاور ، با اهدا گل و شیرینی روز پزشک را به پزشکان شاغل در شبکه تبریک گفتند.

در این جمع صمیمی ، دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: جامعه پزشکی ، جامعه مظلومیست چرا که با تمام فداکاریها و از خودگذشتگیها، متاسفانه تخلفات اندک عده ای قلیل دیده میشود و بسرعت بزرگنمایی شده و به همه تعمیم داده میشود ، اما واقعیت آنست که دوستان ما برای رسیدن به مرتبه خدمت فعلی، راه دور و دراز و پر رنجی را طی کرده اند و بسیاری از لحظات خوب زندگی را وقف تحصیل و مرارتهای بسیار نموده اند و سوای هر انگیزه ای، محترم بودن و حرمت داشتن در اجتماع یکی از مهمترین وجوهی است که موجب میشود یک جوان مسیر پر زحمت تحصیل طب را انتخاب کند.

وی افزود جای سپاس و تشکر است که شهردار و شورای شهر کنگاور بعنوان نماینده مردم فهیم و مهربان کنگاور ، امروز این جایگاه را حرمت نهادند و به یقین این حرمت گذاری دو جانبه خواهد بود و به یقین موجب دلگرمی همکاران را فراهم خواهد نمود.

دکتر پاکزاد افزود در جمع عزیزان پزشک حاضر، چهره جناب آقای دکتر بهروز گلکار میدرخشد که سالهاست با تواضع و بزرگواری خود سرمشق پزشکان جوان ماست و بنده مراتب احترام خود را به کسوت و اخلاق ایشان اعلام داشته و بر خود میبالم که افتخار همکاری ایشان را دارم.

در پایان لوح سپاس شهرداری و شورای شهر کنگاور همراه با شاخه های گل تقدیم عزیزان شده و از سوی شبکه بهداشت و درمان هدیه عزیزان تقدیم گردید.

۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۶:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید