اخبار

دیدار و تقدیر ریاست سازمان نظام پزشکی از پزشکان کنگاوری

دیدار و تقدیر ریاست سازمان نظام پزشکی از پزشکان کنگاوری
دکتر فتاح فرخی ریاست نظام پزشکی استان کرمانشاه و جمعی از اعضا این سازمان امروز در معیت حجت الاسلام وحید احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعدادی از مسئولین با حضور در درمانگاه گودین از دو پزشک این مرکز تقدیر نمودند.
 
صبح امروز ریاست سازمان نظام پزشکی استان، رئیس انجمن پزشکان عمومی استان و تعدادی از اعضا سازمان نظام پزشکی در معیت حجت الاسلام احمدی نماینده مردم معزز کنگاور در مجلس شورای اسلامی، دکتر خسروی فرماندار کنگاور ، بخشدار و جمعی از مسئولین به منظور تقدیر از دو پزشک نمونه شهرستان کنگاور در درمانگاه  گودین حاضر شدند و مراتب قدر دانی از زحمات دکتر گلکار و سرکار خانم دکتر کرماجانی را بعمل آوردند.
گفتنی است که سرکار خانم دکتر کرماجانی علیرغم ابتلأ به بیماری ام اس لحظه ای از خدمت رسانی و درمان مردم منطقه فروگذار نکرده و با صبر و استقامت و روحیه ای بالا به جنگ بیماری رفته است.
در این مراسم ابتدا دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ضمن بر شمردن پاره ای از واجبات اخلاقی حرفه پزشکی به مراتب ادب و احترام و پاسداشت کسوت اساتید در این حرفه اشاره نموده و گفت: جناب آقای دکتر فرخی از اساتید صاحب اخلاق و اهل معرفت رشته پزشکی در استان ما بوده و حضور امروز ایشان تکرار درس بزرگ اخلاق و منش انسانیست بخصوص آنکه با قبول زحمت راه ، بهمراه سایر اعضاء نظام پزشکی مایه دلگرمی همکاران ما شده اند که در سکوت و بدور از بسیاری امکانات ، صبورانه به مداوای مردم مشغولند، بالاخص سرکار خانم دکتر کرماجانی که علیرغم بیماری خود در عنفوان جوانی ، آنی از کار و نلاش نیاسوده اند و برای ما یک الگو صبر هستند.
وی افزود: جناب آقای دکتر گلکار نیز که از سابقون طب در کنگاور هستند نیز علیرغم وجود فرصتهای بسیار برای ارتقأ و با وجود ارشدیت، در این روستا سالیانی را بخدمت رسانی سپرده اند و اینجانب دستبوس بزرگواری ایشان بوده و هستم.
در ادامه استاد ارجمند جناب آقای دکتر فرخی ضمن تفقد و تشکر از تمامی پزشکان که در اقصی نقاط استان به کار و تلاش مشغولند خواستار عنایت مردم و مسئولان به این وجوه ظریف از ایثار و نلاش جامعه پزشکی شد. در ادامه با حضور جناب حجت الاسلام احمدی و فرماندار محترم  هدایای تهیه شده از سوی سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه تقدیم این دو پزشک نمونه گردید.

 










۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید