اخبار

کلینیک بیمارستان شهید چمران با نیروهای تخصصی جدید

کلینیک بیمارستان شهید چمران با نیروهای تخصصی جدید
با جذب متخصصین جدید ، کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور ، نوید بخش روزهای سالم و موجب اطمینان خاطر مردم کنگاور خواهد شد.

دکتر پاکزاد ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: با عنایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در فرآیند توزیع نیروهای تخصصی پزشکی و با اعزام پزشکان متخصص تازه، امیدواریم که بیمارستان کنگاور بتواند نقش محوری خود را در فرآیند ارائه خدمات درمانی در منطقه ایفا کند.

وی افزود درهمین راستا دو متخصص بیماریهای قلب و عروق، یک متخصص و جراح گوش و حلق و بینی، یک متخصص بیماریهای اعصاب و روان، یک نفر متخصص جراحی عمومی ، یک نفر متخصص و جراح زنان و زایمان و یکنفر متخصص آسیب شناسی بالینی و یکنفر متخصص بیهوشی به شهر کنگاور اعزام شده اند که خوشبختانه این عزیزان بلحاظ مرتبه علمی در حد بالایی قرار داشته و خوشحالیم که توانسته ایم در بعضی حوزه ها مثل بیماریهای اعصاب و روان و گوش و حلق و بینی پس از سالها انتظار، خدمات درمانی را به مردم معزز کنگاور ارائه نمائیم.

دکتر پاکزاد گفت: همچنین با توجه به تامین اقلام و لوازم مربوط به جراحی چشم ، منتظریم تا متخصص مربوطه به کنگاور اعزام شوند.

وی از مردم کنگاور خواست که در شرایطی که بسیاری از این عزیزان از شهرهای دیگر به کنگاور آمده اند و برای اولین بار پای به شهر تمدن و تدین گذاشته اند، در برخورد و مراجعات با این عزیزان، سفیران مهر و محبت شهر کنگاور بوده و نشانه های فرهنگ غنی این خطه را با رفتار و کردار خود به میهمانان خدمتگزار خود ارائه دهند.

۶ آذر ۱۳۹۴ ۰۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید