اخبار

بازدید مدیریت محترم مرکز بهداشت از محل های اسکان زائرین اربعین حسینی

روابط عمومی : با آغاز ورود زائرین  به مناسبت اربعین حسینی از نقاط مختلف کشور به شهرکنگاور و پیش بینی افزایش زائرین حسینی در شهر کنگاور به منظور حفظ سلامت و امنیت حال زائرین محترم علاوه بر ساماندهی خدمات رفاهی در دو راهی نهاوند پایانه شهید زنگنه ، همچنین ساختمان دانشگاه آزاد قدیم این شهرستان که به سهولت قابل دسترسی می باشد و از نظر شرایط رفاهی ، ایمنی ، و بهداشتی  دارای شرایط بهینه و مطلوبیست به این امر اختصاص یافته است.

در همین راستا به منظور کنترل و نظارت بر وضعیت بهداشتی این محل مدیریت محترم مرکز بهداشت سرکارخانم دکتر طاهره خزائی به همراهی آقای مهندس رستم آبادی کارشناس مسئول بهداشت محیط  و آقای سهرابی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها در تاریخ 94/9/7، از کلیه قسمتهای محل اسکان زائرین و مجتمع دوراهی نهاوند بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفتند.

لازم به ذکر است با پیگیری های ایشان از آغاز برنامه و همچنین نظارت و بازرسی اکیپ های بهداشتی  مشکلات و نواقص بهداشتی در  خصوص وضعیت آب شرب  ، جمع آوری و دفع پسماند ، محل های عرضه و فروش مواد غذایی ، سرویس های بهداشتی ، تابلوهای هشدار دهنده بهداشتی و ایمنی و..... مرتفع و  نظارت بر موارد ذکر شده کماکان در دستور کار تا بازگشت زائرین قرار دارد.


191

kh
 


kh  


kh  


190
190

۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید