اخبار

عیادت فرمانده سپاه از بازمانده کوچک حادثه خونین

عیادت فرمانده سپاه از  بازمانده کوچک حادثه خونین
عصر دوشنبه 16 آذر سرهنگ حیدرنژاد فرمانده سپاه کنگاور ب همراه با ریاست بیمارستان و سرپرست شبکه بهداشت به عیادت امیرحسین كوچک آمد

درپی حادثه تصادف خودرو سواری حامل زوار در حال بازگشت از کربلای معلی و فوت 5 نفر از 7 نفر سرنشین خودرو پژو، بیمارستان شهید چمران کنگاور این روزها کودکی سه ساله را که بازمانده یک خانواده است، پرستاری میکند. امیرحسین در حالیکه به آرامی اشک میریزد مادرش را میخواهد. کودک معصوم بدنبال عمل جراحی در بخش جراحی بیمارستان بستری شده است و دیگر بازمانده حادثه که از اقوامش میباشد در اتاقی دیگر. امروز عصر سرهنگ حیدرنژاد فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کنگاور، با شنیدن خبر درد و رنج این طفل معصوم، همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تنی چند از برادران پاسدار به عیادت کودک مجروح آمد. فضای تاثر بار حضور امیرحسین سه ساله بگونه ای بود که غالب افراد حاضر در بخش میگریستند.

در پایان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: علیرقم تلخی این حادثه که روح همه همکاران و عزیزان را آزرده کرده است اما ضمن تشکر از فرمانده محترم سپاه کنگاور امیدواریم که این حرکت ایشان الگویی فرهنگی و اعتقادی برای همه مردم و احیا کننده سنت پسندیده و موکد عیادت از بیماران و رسیدگی به ابن سبیل باشد.

 

۱۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۹:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید