اخبار

مرکز بهداشت کنگاور با موضوع انفلوانزا تشکیل جلسه داد

مرکز بهداشت کنگاور با موضوع انفلوانزا تشکیل جلسه داد
ضرورت اطلاع رسانی و حساس سازی جامعه نسبت به بیماری آنفولاآنزا ضرورت تشکیل جلسه در مرکز بهداشت کنگاور

به گزارش روابط عمومی ، در این جلسه که به ریاست معاونت امور بهداشتی تشکیل شد، رییس مرکز بهداشت کنگاورگفت: پوسترهای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مورد تایید وزارت بهداشتی با تاکید بر پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزا تهیه و در ادارات، مدارس، دانشگاه ها، مهدهای کودک در حال توزیع است و جلسات آموزشی مربوطه با حضور کارشناسان بهداشت در حال برگزاری است.

همچنین افزودند خطرات این بیماری باید به شهروندان به صورت شفاف عنوان شود تا با حساسیت ایجاد شده جلوی گسترش آن را بگیریم.

رییس شبکه بهداشت درمان کنگاور نیز در این نشست از برگزاری جلسات آموزشی برای پرسنل درمانی بیمارستان کنگاور در مواجهه با این بیماری خبر داد و گفت : بیمارستان شهید چمران آماده پذیرش بیماران احتمالی و شناسایی شده آین نوع آنفلوانزا بستری و درمان شوند.

دکتر پاکزاد افزود: نصب بیلبوردهای اطلاع رسانی پیشگیری این بیماری در سطح شهر، جلسات آموزشی برای کادر درمانی با حضور پزشکان متخصص عفونی، مصاحبه با مطبوعات و در اختیار قراردادن اطلاعات آموزشی مربوطه به رسانه ها از دیگر موارد در دست اقدام است.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله در پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزا خودمراقبتی است و با رعایت نکات بهداشتی از گسترده‌تر شدن بیماری جلوگیری کنند و در واقع رعایت بهداشت فردی اهرم اصلی در پیشگیری از آنفولانزا هستند. در این راستا کمیته آموزش و اطلاع رسانی کمیته هماهنگی درون بخشی و برون بخشی ، کمیته پروفیلاکسی و درمان ، کمیته ارزشیابی و .... تشکیل و وظایف هر کمیته مشخص و محول شد.


an
an
an
.

۲۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید