اخبار

معدوم کردن بیش از 6/5 تن مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در شهرستان کنگاور

معدوم کردن بیش از 6/5 تن مواد غذائی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در شهرستان کنگاور

به گزارش " روابط عمومی": بهداشت محیط شهرستان کنگاور با تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و اماکن عمومی در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و به منظور حفظ امنیت غذائی در تاریخ 94/12/20 روز پنج شنبه، در بازدید گروهی که از عمده فروشیهای میدان بار بعمل آوردند بیش از 6869/6 کیلوگرم موادغذائی غیرمجاز و غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته کشف و ضبط و با حضور مامورین محترم دایره اماکن نیروی انتظامی  ، کارشناسان بهداشت محیط و کارشناس نظارت بر مواد غذایی شهرستان با رضایت کامل متصدیان معدوم  نمودند.

بنا به این گزارش ، معاون بهداشتی شبکه دکتر طاهر خزایی با بیان این مطلب اظهار داشت: همزمان با شروع طرح ضربتی بسیج سلامت نوروزی ، این مرکز با تشدید بازرسیهاو کنترل مواد غذائی توانسته است این حجم مواد غذائی را کشف و ضبط و اقدام به معدوم سازی آنها نماید.

ایشان در این خصوص افزودند از شهروندان گرامی تقاضا می شود صرفا از مواد غذایی که دارای مشخصات بهداشتی (دارای تاریخ تولید و انقضاء ،پروانه ساخت یا شناسه نظارت ،آدرس محل تولید و ... ) استفاده نمایند و در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در واحدهای صنفی مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات (تلفن 190) اطلاع دهند.

لازم به ذکر است برنامه بسیج سلامت نوروزی از تاریخ 1394/12/1 لغایت 1395/1/15 در حال اجرا می باشد و بازرسان بهداشت محیط در قالب تیم های سیار از ساعت 8 صبح تا 8 شب حتی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری نسبت به نظارت و کنترل بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی اقدام می نمایند که در این زمینه کشیک ثابت نیز در مرکز بهداشت مستقر بوده و شهروندان محترم می توانند شکایات خود را علاوه بر شماره 190 از طریق شماره تلفن 48223053 نیز مطرح نمایند .


madom
madom
madom  


madom
madom
madom
madom
madom

۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ۲۲:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید