اخبار

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک سرپرست شبکه به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز
دکتر خزایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاور در پیامی فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:
شعبان المعظم ماهی بسیار شریف و منسوب به پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد(ص) می باشد؛ نبی رحمت شعبان را روزه گرفته و به رمضان وصل می کردند و روزه این ماه را سبب واجب شدن بهشت بر انسان می دانستند.شعبان در واقع اردوی آماده سازی برای حضور در ضیافت الهی رمضان است تا خود را مهیای میهمانی بهترین میزبان عالم نماییم. فرصتی برای قرب الهی و جلب محبت خدا و رسولش، ایام پربرکتی که فضایل و برکاتش بر کسی پوشیده نیست. باید با بهره گیری از این برکات و کسب معرفت نفس، خداشناسی، خودسازی، تهذیب و تزکیه نفس و... خود را برای ضیافت الهی رمضان و تحولات عظیم اخلاقی، روحی و معنوی آن آماده کنیم؛ باشد که آمرزش و مغفرت و رحمت الهی شامل حال ما شده و به جایگاه رفیع قرب الهی دست یابیم و تقدیری خوب برای ما رقم خورد.

اینجانب ضمن پاسداشت همه سلحشوری ها و فداکاری های پاسداران انقلاب اسلامی و جانفشانی ها و استقامت جانبازان سرافراز و آزادگان غیور، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی کل قوا و  به تمامی همکاران گرامی ، پاسداران و جانبازان به ویژه جانبازان و ایثارگران شاغل در شبکه تبریک و تهنیت عرض نموده، آرزوی اقتدار و بالندگی برای ایران عزیز اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

دکتر داریوش خزایی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۲۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید