اخبار

جلسه آموزشی سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت ) در مرکز بهداشت شهرستان کتگاور

جلسه آموزشی سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت ) در مرکز بهداشت شهرستان کتگاور

به منظور آشنایی و آموزش کارمندان مرکز بهداشت و کارکنان پایگاههای سلامت شهری با "سامانه سیب" جلسه آموزشی این سامانه با حضور رییس مرکز بهداشت و با نظارت واحد گسترش شبکه در سالن جلسات مرکز بهداشت صبح امروز دوشنبه 95/3/24 برگزار شد.

در این جلسه آموزشی، مهندس رستم آبادی در خصوص چگونگی ثبت‌نام خدمت‌گیرندگان، ورود و خروج و جستجوی افراد تحت پوشش، مشخص نمودن نوع بیمه اعضاء و گزارش‌گیری از سامانه، چگونگی ثبت خدمات در پرونده بیماران، چگونگی ارجاع بیمار، درخواست خدمات پاراکلنیک و ... آموزش‌های لازم را ارائه داد.

خانم دکتر خزایی رییس مرکز بهداشت در جلسه افزودند : این سامانه با هدف الکترونیکی کردن مراقبت‌های بهداشتی و خدمات پزشک خانواده طراحی شده است و در آن کلیه مراکز، پایگاه‌ها، خانه‌های بهداشت و همچنین کارکنان شاغل در حوزه معاونت بهداشت تعریف شده‌اند. همچنین همه خدمات بهداشتی و مراقبت‌های سلامت به صورت الکترونیکی در آن ثبت می‌شود و یکی از مزیت‌های آن، جایگزینی ویزیت جاری به جای نسخه نویسی و فرم ارجاع دستی است.همچنین در پایان با توجه به فراهم شدن زیرساخت این سامانه رابط هر پایگاه سلامت جهت نظارت و پیگیری مشخص گردید.


sib 

 
sib


۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید