اخبار

فرماندار و مسئولین شهرستان کنگاور به پویش « قلیان را به گلدان تبدیل کنیم» پیوستند/عکس

فرماندار و مسئولین شهرستان کنگاور به پویش « قلیان را به گلدان تبدیل کنیم» پیوستند/عکس

به گزارش روابط عمومی شبکه : طرح پویش« قلیان ها را به گلدان تبدیل کنیم » به همت مرکز بهداشت شهرستان کنگاور برای فرهنگ سازی ترک و نکشدن قلیان شروع و مورد استقبال مسئولین شهرستان قرار گرفت.

حجت الاسلام ایوبی امام جمعه کنگاور: در خطبه های نمازجمعه امروز 95/3/28 به پویش «قلیان ها را به گلدان تبدیل کنیم»اشاره کرد و گفت: این شعار باید همه جا بیان شود و مسئله قلیان یک معظل اجتماعی است که باید خانواده ها در این زمینه دقت نظر خاصی داشته باشند و آن را کنترل کنند.

ghalyan

دکتر خسروی فرماندار کنگاور به عنوان سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه با پیوستن به پویش ملی قلیانها را گلدان کنیم اظهار داشت:قلیان تفریح نیست؛یک نوع اعتیاد محسوب می شود.

ghalyan

پویش ملی «قلیان ها را گلدان کنیم» در شرایطی مطرح شده که استعمال دخانیات میان جوانان گسترش یافته و قلیان کشیدن میان جوانان، نوجوانان و زنان نیز بر همین اساس، هر روز بیش از روز پیش گسترده می‌شود.

در این شرایط است که پیوستن چهره‌های مطرح و مرجع عرصه‌های مختلف، می‌تواند مضرات بسیار زیاد کشیدن قلیان را به سطح عمومی بکشاند و توجه خانواده ها را نیز به این موضوع مهم مرتبط با سلامتی فرزندان شان جلب کند. در همین راستا کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کنگاور در نمازجمعه امروز این برنامه را اجرا کردند که علاوه بر پیوستن فرماندار محترم شهرستان به این کمپین آقای مولایی شهردار محترم ، تعدادی از روحانیون محترم شهرستان و تعدادی از مردم اعم از بازاری ، اداری ، ورزشکار و ... به این کمپین پیوستند.همچنین در این برنامه تعداد 300 برگ بروشور در خصوص مضرات استعمال دخانیات و قلیان بین نمازگزاران توزیع شد.

ghalyan

ghalyan

ghalyan 

ghalyan 

ghalyan 

ghalyan 

ghalyan 

ghalyan 

ghalyan 

ghalyan ghalyan 

ghalyan

۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید