اخبار

کارگاه آموزشی جنگ نرم و جهاد علمی در کنگاور برگزار شد

کارگاه آموزشی جنگ نرم و جهاد علمی در کنگاور برگزار شد
کارگاه آموزشی جنگ نرم و جهاد علمی با حضور جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان کنگاور روز پنج شنبه در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

روابط عمومی شبکه ،این کارگاه آموزشی از سلسله کارگاه های آموزشی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با حضور کارکنان مرکز بهداشت و بیمارستان شهید دکتر چمران و ستاد شبکه در تاریخ 95/06/11 برگزارشد.

در این کارگاه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین خزایی در بخشی از سخنان خود با بیان توطئه های کشورهای غربی به خصوص آمریکا در مورد انحراف جوانان کشورمان از راههای مختلف گفت: کشورهای غربی سعی در به انحراف کشاندن جوانان غیور ایران اسلامی را داشته و برای این کار از هیچ توطئه ای ابا ندارند و

تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان را از هر جنگی خطرناک تر عنوان کرد و افزود: آگاهی دادن به جوانان کشورمان یکی از مهمترین راههای مبازره با این توطئه هاست که باید مورد توجه مسوولان فرهنگی قرار گیرد.

در پایان خاطر نشان کردند: هدف اساسی در جنگ نرم تأثیرگذاری بر افکار، اندیشه ها، عواطف و احساسات و در نهایت تأثیرگذاری بر اراده هاست.

۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ۰۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید