اخبار

نشست مشترک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با معاون اجتماعی برگزار شد

نشست مشترک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با معاون اجتماعی برگزار شد

 

 

     به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی نشست مشترک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با معاون اجتماعی دانشگاه جهت تبادل نظر وارائه راهکار در خصوص مشکلات زوجین در آستانه طلاق با هدف بهره گیری از ظرفیت ومساعدت دانشگاه در جهت تسهیل ارائه و دریافت خدمات مشاوره روانپزشکی و روانشناسی تشکیل شد.

در این نشست دکتر مرادیفر معاون اجتماعی دادگستری با بیان اینکه یکی از محور های اساسی و اثرگذار در کاهش طلاق مشاوره زوجین است گفت ما تلاش می کنیم زوجینی که تحت پوشش نهادهای حمایتی و از اقشار ضعیف جامعه هستند جهت دریافت خدمات مورد نیاز روانشناسی و روانپزشکی از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بهره بگیریم.

دکتر منصوری معاون اجتماعی نیز با استقبال از حضور و مشارکت دادگستری در بحث ازدواج گفتند ما تفاهم نامه ای در بحث ازدواج با پیوند مهر داریم و امیدواریم بتوانیم قدمهای موثری در این زمینه برداریم وی افزود با توجه به روند افزایشی طلاق امروزه  انجام مشاوره از نیازهای اساسی زوجین است.

در این جلسه مقرر شد برای دستیابی به اهداف مورد نظر پیش نویس تفاهم نامه موردنیاز توسط حوزه معاونت اجتماعی با حضور  نقش موثر سایر ادارات ذیربط تهیه وتدوین گردد ومتعاقبا جهت تکمیل وتایید در حوزه های کارشناسی مرتبط مورد بررسی قرار گرفته  وبه عنوان شرح وظایف مورد توافق بین حوزه های دیگر عملیاتی گردد.

 

 

۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید