اخبار

بازدید گروهی کارکنان بهداشت محیط مرکز بهداشت کنگاور از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی

بازدید گروهی کارکنان بهداشت محیط مرکز بهداشت کنگاور از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی
کلیه پرسنل بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کنگاور در مورخه 89/11/21 در گشتی مشترک از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید بعمل آوردند.

بازدید مشترک

روابط عمومی . کلهر: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح تشدید و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، مرحلة اول طرح ضربت مواد غذایی در بهمن ماه در محدودة بلوار انقلاب تا سه راهی کارخانه تحت پوشش مرکز شماره 2 ساعت 9 صبح روز پنج شنبه  21بهمن ماه اجرا شد.

 

کامیار رستم آبادی گفت: در این طرح که با حضور 10 نفر از پرسنل بهداشت محیط درقالب 5 اکیپ اجرا شد مقدار 60 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته از قبیل: انواع مربا، کنسرو، سس مایونز،کمپوت،چیپس بیسکویت و عیره از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و پس از تنظیم صورتجلسه به طریق بهداشتی و در مکان منا سبی معدوم گردید.

 

مهندس رستم آبادی با اشاره به اجرای طرح ضربت هر ماه یک بار در سطح شهر اضافه کرد: از آبان ماه  امسال تاکنون 4 مرحله طرح ضربت و کنترل اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر کنگاور اجرا شده که در مجموع بیش از 2000 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف از این اماکن جمع آوری و معدوم شده است.

 

وی در پایان اضافه کرد: در شهرستان کنگاور تعداد 966 واحد صنفی تهیه و توزیع مواد عذایی وجود دارد که از این تعداد 754 واحد آن در شهر کنگاور قرار دارند،که با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز انتظار آن میرود که همکاران بهداشت محیط حضوری پر رنگ تر در سطح شهر داشته باشند.

 

۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۷:۲۶
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید