مقالات

فقط یک بار فرصت زندگی داریم

 ۱۳۹۷/۰۲/۲۰

فقط یک بار فرصت زندگی داریم

منیژه خزلی- کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

سراسر هستی مملو از شگفتی ها و عجایب و آفریده های خداوند بزرگ است و انسان به واسطه توانایی منحصر به فرد خود یعنی تفکر روز به روز بر مقدار بیشتری از علوم و دانش احاطه می یابد و به وسیله دست های سازنده خویش ابزارهای پیچیده تر و پیشرفته تری را برای رفاه و آسایش خود می سازد.

اما جای تاسف است که در این رهگذر بتدریج از هدف اصلی و اساسی خویش غافل گشته و آنقدر درگیر جزئیات و امور جانبی گشته است که چرایی همه این مسائل را از یاد برده است . این که خداوند چرا جهان را آفرید و چرا انسان را خلق کرد و از او چه خواست الیته پرسش هایی بسیار بزرگ و اساسی است وچه بسا که پاسخ این رازهای نهفته خلقت را در هیج کجا به طور واضح و صریح نتوان یافت.

خداوند ما را عاشقانه آفریده است و چشم امید فراوان به ما دوخته است.

بیاید به عشق عظیم خداوند ایمان بیاوریم و عاشق شویم و عاشقانه زندگی کنیم . لحظه لحظه آن را قدر بدانیم و برای خود احترام قایل شویم و حتی ثانیه ای از زندگیمان را به هدر ندهیم.

بیایید به فرزندانمان عشق بیاموزیم و زندگی راستین و حقیقی را یاد بگیریم .

بیایید برای دخترها و پسرهایمان کلاسهای زندگی و مدرسه های عشق دایر کنیم . مهارتهای زندگی را به آنها بیاموزیم و آنها را با روشهای خوب زندگی کردن که با خوب بندگی کردن مساوی است آشنا کنیم و به آنها بگوییم که اگر به قدر کافی روحیه انرژی و توان برای بنا کردن یک زندگی سراسر عشق و امید دارند دست به تشکیل خانواده بزنند و تصمیم بگیرند تا پای انسان دیگری را به کره خاکی بگشایند .... ولی اگر قصد دارند مودی ضعیف نحیف ناتوان و نالان و ناامید به وجود آورند همان بهتر که از خیر آن بگذرند چرا که هیچکس از آمدن او خوشحال نخواهد شد حتی خود بیگناهش .

باکلمه خداوند

غیراز زمان حال هیچ زمانی را نمی توان استفاده کرد زیرا همیشه می گوییم خدا هست خدا همیشه هست و ماهم باید فقط در حال زندگی کنیم نه در افسوس گذشته و ترس از آینده.

سعادتمند باشید.

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.