اخبار

پذیرایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از راهپیمایان 22 بهمن

به مناسبت سی‌‌و پنجمین فجر انقلاب اسلامی پایگاه شهید امام حسین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با استقرار ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی از مردم پذیرایی کرد .

به گزارش روابط عمومی ، مدیران و کارکنان بسیجی شبکه بهداشت و درمان با حضور در راهپیمایی سراسری ‌یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن، ضمن تجدید بیعت با ولایت، انقلاب و نظام اسلامی برخاسته از آرمان‌های والای امام (ره) و شهدا، عشق به نظام و ارزش‌های الهی را به منصه ظهور ‌رساندند.کارکنان این شبکه در این حضور؛ وحدت، یکپارچگی و عزم خود را در حفظ و تداوم عمر پر برکت انقلاب اسلامی نشان دادند و اعلام کردند که مردم ایران از هر قشر و دسته‌ای هم‌چنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید آن وفادارند و با تجدید بیعت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای - رهبر معظم انقلاب اسلامی- آماده حمایت و دفاع از کشور و ارزش‌های اسلامی هستند.

بر اساس این گزارش، پایگاه شهید امام حسین حوزه شهید قلیوند مانند سال های قبل با استقرار ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی از راهپیمایان پذیرایی کرد.

در این  چادر که در میدان آزادی در محل تجمع  راهپیمایان 22 بهمن  برپا شد ، هدایایی در بین راهپیمایان توزیع و از آنان پذیرایی شد.

بهمن
  

۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید