اخبار

شورای اسلامی کنگاور از سرپرست شبکه بهداشت و درمان قدردانی کرد

شورای اسلامی کنگاور از سرپرست شبکه بهداشت و درمان قدردانی کرد
عباس رحمتی از طرف شورای اسلامی و دهیاری و نیز اهالی شهرستان از دکتر شهرام روشنی نژاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی ؛ پیگیریهای مستمر دکتر شهرام روشنی نژاد و همکاران ایشان در ارتقا بیمارستان از درجه 3 به درجه 1 ، شورای اسلامی کنگاور را بر آن داشت تا از زحمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور تشکر و قدر دانی نماید .

آقای عباس رحمتی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان ضمن تقدیر  و تشکر اظهار امیدواری نمودند با ارتقا بیمارستان گامی در جهت پیشرفت بیمارستان از نظر تجهیزات و امکانات و جذب پزشکان متخصص بعمل آید تا مردم بتوانند  بطور ملموس تری تغییرات ایجاد شده را درجهت التیام آلام بیماران خود حس کنند.

وی در ادامه عنوان کرد : در راستای به ثمر نشستن این موفقیت ، شورای اسلامی کنگاور نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهند ورزید.

لازم به ذکر است شورای اسلامی این شهرستان و جمعی از کسبه و بازاریان در همین راستا با نصب بنر در سطح شهر از زحمات ایشان تقدیر  تشکر بعمل آوردند.

آقای دکتر روشنی نژاد نیز در پیامی به شرح ذیل از ایشان و اعضای شورا قدردانی بعمل آوردند.

سلام به برادر خوبم و با تشکر از زحمات شما و دوستانتان و همکارانتان در شورا ، ان شاء الله که با همت همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان بتوانیم هرچه بیشتر در ارتقاء کیفیت وضعیت بهداشت و درمان شهرستان بکوشیم و مطمئنا در این مسیر به همکاری اعضا محترم آن شورا و شهردار محترم بیش از پیش نیازمندیم.مردم خوب شهرستان و روستا های تابعه بدون تردید استحقاق بسیار بسیار بیشتری برای خدمت رسانی در تمامی امور (و در این مورد خاص،بهداشت و درمان )دارند.


shora
shora
shora
shora 

 


roshan  

  


۴ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۳
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید