اخبار

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرستان کنگاور

کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرستان کنگاور
برگزاری اولین کارگاه سبک زندگی اسلامی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
روابط عمومی : کارگاه آموزشی تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه ، با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در سالن اجتماعات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان در تاریخ 94/4/3 برگزار شد.

 حجت الاسلام کریم پوریان ، رییس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور در این کارگاه آموزشی با اشاره به آسیب های پیش رو در زندگی فردی و اجتماعی، گفت: باید تلاش کنیم تا تعالیم والای دینی را به نحوی شایسته در جامعه اجرایی کنیم.

وی با اشاره به این که خانواده ها نقش مهمی در تربیت دینی فرزندان و زندگی کردن به سبک زندگی اسلامی دارند، ادامه داد: نخستین نکته ای که والدین باید به آن توجه داشته باشند تربیت دینی فرزندان است.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه و در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای از سوی مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی سبب خواهد شد تا خانواده بتواند در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت به زندگی بپردازد.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی پیرو مکاتبه معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حمایت سرپرست شبکه بهداشت و درمان دکتر شهرام روشنی نژاد و از سوی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور برگزار شد.
sa  

sa sa

۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۱
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید