اخبار

انتصاب مسئول امور مالی شبکه کنگاور

انتصاب مسئول امور مالی شبکه کنگاور
مسئول امور مالی شبکه بهداشت و درمان کنگاور منصوب شد.

 بنا بر  پیشنهاد مدیریت امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و طی حکمی از سوی معاونت توسعه دانشگاه، آقای حمیدرضا درخشان خواه ، دانش آموخته رشته حسابداری به عنوان مسئول امور مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور منصوب شد. پیشتر مهندس اولیأ زارع عهده دار این سمت بود.

در همین خصوص و در جریان ابلاغ حکم مسئولیت آقای درخشان خواه، دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت: ضمن آرزوی توفیق برای آقای درخشان خواه لازم است که از زحمات مهندس زارع کمال تشکر را بعمل بیاورم که طی مدت حضورشان در شبکه کنگاور عهده دار این مسئولیت بودند و امیدواریم که همچنان همراه ما در عرصه های کار و تلاش باشند.

سرپرست شبکه کنگاور افزود: امور مالی و حسابداری علیرغم اینکه بلحاظ شکلی و دور بودنش از محیط پر چالش درمان و بهداشت ، ممکن است آرام بنظر بیاید اما واقعیت امر آنست که نیازمند یک مدیریت پویا و فعال و بروز و در دسترس است ، چرا که نبض و لجستیک تمام فعالیتهای بخشهای ما بگونه ای در ید اختیار این حوزه است، بعلاوه رعایت صرفه و صلاح و اطلاع رسانی درست و بموقع میتواند ما را در جهت پیشبرد اهداف نظام سلامت ، معاضدت کند.

۶ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید