اخبار

بازرسی سرپرست شبکه از واحد اغذیه فروشی

بازرسی سرپرست شبکه از واحد اغذیه فروشی
اجازه عرضه مواد غذایی کثیف و غیر بهداشتی را به احدی نخواهیم داد.

امروز دوشنبه 12 بهمن، دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور شخصا به بازدید و بازرسی از چند واحد اغذیه فروشی و قنادی شهرستان کنگاور پرداخت. در این بازدید به یک مغازه فست فود که بطور غیر بهداشتی به عرضه غذا می پرداخت تذکراتی داده شد و صاحب این مغازه جهت تشکیل به پرونده تخلف به کارشناسان مربوطه ارجاع گردید تا سیر قانونی در مورد این واحد اعمال گردد.

دکتر پاکزاد طی گفتگویی اعلام داشت: یک حق مردم بر مسئولین این است که با حضور در میان مردم از واقعیتهای زندگی آنان اطلاع حاصل نمایند و بر جریان امور مربوط به کار خود نظارت ملموس داشته باشند. متاسفانه شخصا مشاهده نموده ام که اوضاع طبخ و عرضه مواد غذایی در شهر کنگاور تا رسیدن بحد مطلوب و مورد انتظار فاصله دارد، لذا شخصا و بعنوان عضوی از نظام سلامت تاکید میکنم که بهیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده ای با کوتاهی موجب مخاطره سلامت مردم بشوند.

وی گفت: متاسفانه اغذیه فروشی که امروز بشخصه از آن بازدید کردم با هجوم کودکان دانش آموز مواجهه است ، اما متاسفانه شرایط بهداشتی فرد عرضه کننده و محل غیرقابل قبول میباشد بعلاوه روغن مانده و سیاه شده مکررا برای سرخ کردن از سوی این فرد بکار گرفته شده و بهمین دلیل میبایست در مورد آن اعمال قانون شود.

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۱۹:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید