اخبار

تبریک روز پزشک توسط جناب آقای دکتر عبداله زاده سرپرست محترم شبکه

تبریک روز پزشک توسط جناب آقای دکتر عبداله زاده سرپرست محترم شبکه

تبریک دکتر عبداله زاده  به مناسبت روز پزشک

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور،اول شهریور روز پزشک را به پزشکان متعهد و کوشای شبکه بهداشت و درمان و پزشکان مطب های خصوصی این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان، اول شهریورماه سالروز تولد “ابوعلی حسین بن عبدالله بن سینا” معروف به ابن سینا پزشک ، فیلسوف و دانشمند بزرگ ایرانی است.

ابوعلی حسین بن عبدالله ” معروف به ابن سینا ، پدرش از مردم بلخ و مادرش ستاره از اهل افشنه نزدیک بخارا بود . او در سال ۳۷۰ هجری قمری در افشنه یا خورمشین متولد شد و در بخارا به کسب علم پرداخت . ادبیات ، قرآن ، فقه و حساب را نزد پدر آموخت و سپس نزد ابوعبدالله ناتلی منطق ، هندسه و نجوم را فرا گرفت ، از آن پس به تعقیب علوم طبیعی ، مابعدالطبیعه و طب پرداخت. از میان تالیفات ابن سینا، شفا در فلسفه و قانون در پزشکی شهرتی جهانی یافته است..

در این رابطه، دکتر عبداله زاده سرپرست شبکه بهداشت ودرمان اول شهریور ماه روز پزشک را بر پزشکان شبکه بهداشت و درمان و پزشکان مطب های خصوصی با اهدای لوح، تبریک و تهنیت گفت و ابراز امیدواری کردند که  که در سال کار مضاعف و همت مضاعف، همواره ستاره ی زندگی و اختر دانشتان ،پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و هماره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد.

۱۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۳۵
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید