اخبار

نشست اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی کنگاور

نشست اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی کنگاور
در نشست اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کنگاور روند اجرای برنامه های روستای سالم رحمت آباد بررسی شد.

دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کنگاور با حضور بخشدار ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ،معاون و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت و روسای ادارات و نهادهای عضو کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری کنگاور تشکیل شد .

مصطفی خزائی بخشدار شهرستان کنگاور در این جلسه با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل تابستان و استفاده شهروندان و مسافرین از تفرجگاه ها و گردشگاه های شهرستان ، بر رسیدگی مسئولان امور بر وضعیت بهداشتی ، بهسازی و تامین سلامت مردم تاکید کرد و افزود ادارات عضو کارگروه ضروری است اهتمام ویژه ای در روند اجرای برنامه های روستای سالم رحمت آباد داشته باشند.در ادامه دکتر امیری پس از صحبت های بخشدار از اداراتی که در اجرای پروژه ی روستای سالم رحمت آباد تلاش کرده اند تشکر و قدردانی نموده و با اشاره به کارهایی که بایستی جهت پیشرفت و تکمیل روستای سالم رحمت آباد صورت گیرد از ادارات تقاضا نمود که در اسرع وقت نسبت به اجرای برنامه های باقیمانده اقدام نمایند.

رئیس مرکز بهداشت نیز با بیان اینکه تامین سلامت مردم نیازمند همکاری های همه جانبه و تعامل نزدیک مسئولان می باشد ، بر همراهی و همدلی اعضای کارگروه سلامت در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه تاکید کرد . و در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید