اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت . متن پیام :
 
جناب آقای دکتر محمود رضا مرادی  
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 
 
✍️ بدون شک درسالهای اخیر نیروهای توانمند دانشگاه تمام تلاش خود را صرف بالندگی دانشگاه نموده که ثمره آن انتخاب شایسته دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان دستگاه برتر در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی در بخش شاخص های اقتصاد مقاومتی ، که بیانگر حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و شایستگی های حضرتعالی و در سایه تلاشهای بی شائبه و خالصانه همکاران خدوم آن دانشگاه است . 
لذا اینجانب بعنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، این موفقیت را به جنابعالی و  تمامی همکاران خدوم دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
بی تردید موفقیت مذکور مدیون زحمات و تلاش های تمامی همکاران گرامی آن دانشگاه بوده که بدینوسیله برخود فرض می دانم از تمامی این عزیران دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم. امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی  و با اتکال به خداوند سبحان در سال رونق تولید در دولت تدبیر و امید در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ؛ شاهد تداوم موفقیت های روزافزون دانشگاه و سایر دستگاههای تابعه دانشگاه، در کشور باشیم . 
                                                      دکتر حسین امیری 
                                      مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
 
۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید