اخبار

گرامیداشت روز بهورز با حضور فرماندار محترم شهرستان کنگاور بر گزار شد.

به مناسبت روز بهورز صبح امروز مراسمی در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان با حضور بهورزان این شبکه برگزار گردید.
در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و با مجری گری سرکار خانم مسرور آغاز گردید ، جناب آقای دکتر خزایی، فرماندار محترم و مردمی شهرستان کنگاور حضور داشتند که با حضور و تدبیر خود باعث دلگرمی و امید آفرینی در بین بهورزان شدند.

دکتر خزایی ضمن تبریک روز بهورز در سخنانی اظهار داشت: بهورزان زحمتکش ترین نیرو های سیستم بهداشت و درمان هستند و بهورزان کسانی هستند که نزدیکترین ارتباط را با مادران باردار دارند و اگر مراقبت های خود را به نحو احسن انجام دهند بدون شک از بروز معلولیت ها و دیگر امراض احتمالی پیشگیری خواهند کرد.

وی گفت: با انجام دقیق مراقبت های بهداشتی از خیلی از هزینه هایی که به خانوار ها و دولت تحمیل میشود میتوان جلوگیری نمود.دکتر خزایی از بهورزان حاضر در این مراسم خواستند تا با افزایش دانش و آگاهی خود و انتقال آن به مردم و جامعه هدف نقش تاثیر گذارتری در ارتقا سلامت مردم داشته باشند.

دکتر امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با ابراز خرسندی از حضور فرماندار  گفت: مطمعنا حضور فرماندار در این مراسم موجب مباهات و خرسندی تک تک بهورزان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان خواهد بود.

دکتر امیری اظهار داشت: نقش آفرینی بهورزان محترم در حفظ و ارتقا سلامتی مردم بر کسی پوشیده نیست زیرا آنان کسانی هستند که در خط مقدم سیستم بهداشتی ارائه خدمت می کنند.

وی اظهار داشت: این مراسم به منظور تکریم مقام بهورز و قدردانی از بهورزانی که بیشترین خدمت را در منطقه تحت پوشش خود انجام داده بودند برگزار شده است و بهورزان آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند.

 
بهورز
بهورز
بهورز
بهورز
بهورز

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید