اخبار

رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور افتتاح شد

رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور افتتاح شد
رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید دکتر چمران کنگاور امروز با حضور استاندار، ریاست دانشگاه ،فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه: دکتر امیری در آئین افتتاحیه رادیولوژی دیجیتال که با حضور استاندار، ریاست دانشگاه ،فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان همراه بود ،با بیان اینکه با استفاده از رادیولوژی دیجیتال هزینه ها کاهش می یابد اظهارکرد: استفاده از دستگاه های آنالوگ هزینه هایی را در بر داشت و هم اکنون با بهره برداری از دستگاه دیجیتال رادیولوژی از هزینه ها این بیمارستان کاهش می یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور اعتبار تخصیص یافته برای این دستگاه را 5 میلیارد و 700 میلیون ریال با ارز نیمایی اعلام کرد و گفت: افتتاح رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان  می تواند در تشخیص و بهبود بسیاری از بیماری ها نقش بسزایی را ایفا کند.

وی بیان کرد: با استفاده از دستگاه رادیولوژی دیجیتال و با مجهز بودن به سیستم نرم افزاری و تحویل عکس بصورت سی دی در اختیار بیمار می توان به تشخیص و بهبود بسیاری از بیماری ها کمک کرد.

مدیر شبکه با اشاره به این که با استفاده از این دستگاه اشعه کمتری به بیمار و همراهان و یا کادر پرسنلی و درمانی بیمارستان وارد می شود، افزود: با استفاده از دستگاه جدید رادیولوژی امکان ارائه عکس و تصویر به پزشک متخصص فراهم شده است.

دکتر حسین امیری همچنین  تصریح کرد: در سیستم رادیولوژی قبلی از فیلم‌های یک‌بار مصرف گران قیمت استفاده می شد در حالی که در سیستم رادیولوژی دیجیتال امکان نگهداری عکس‌ها در پرونده دیجیتال بیمار برای مدت طولانی وجود دارد.

رادیالوژی

ra
ra
ra

انتهای پیام/

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید