اخبار

تبریک هفته قوه قضائیه توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور

تبریک هفته قوه قضائیه توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور
تبریک هفته قوه قضائیه توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور 
 
بمناسبت هفته قوه قضائیه دکتر ادریس خالدی مدیر شبکه بهداشت و درمان کنگاور  با حضور در دادگستری شهرستان کنگاور  با صادق تاری وردی رئیس دادگستری احمدیان دادستان دیدار و این هفته را به مجموعه دادگستری تبریک گفت.
 
در این دیدار که آقایان شهبازی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کنگاور و ساجدی حراست شبکه دکتر  خالدی را همراهی می کردند ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از تلاش ها و همکاری های مجموعه دادگستری با شبکه بهداشت و درمان کنگاور در راستای حل مشکلات تقدیر کرد.
 
دکتر خالدی افزود: پرسنل این شبکه تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم بکار می بندند .
 
 وی تصریح کرد بهداشت و سلامت مردم یک الویت مهم در جامعه است و در این راستا همه باید در تامین سلامت و بهداشت مردم  سهیم باشیم .
 
تاری وردی رئیس دادگستری کنگاور نیز ضمن تقدیر از زحمات پرسنل شبکه بهداشت و درمان و ارائه خدمات به مردم بر  همکاری و هماهنگی  بیش از پیش بین شبکه بهداشت و دادگستری تاکید کرد .
 
در ادامه دکتر خالدی ضمن دیدار با دادستان  به موضوع بهداشت و سلامت اشاره و این امر را بعنوان یکی از مهمترین و الویت های  شبکه بهداشت و درمان دانست و افزود: با توجه به مشکلات بهداشتی شهرستان لازم است همه ادارات و ارگانها در  حیطه وظایف خود با شبکه بهداشت و درمان همکاری و هماهنگی لازم را داشته تا بتوانیم برای حل مشکلات قدمهای مناسب و برنامه ریزی شده  برداریم .

💢در پایان دکتر ادریس خالدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با اهدا لوح از تلاش کارکنان مجموعه قضایی دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

۵ تیر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید