اخبار

دعوت به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

دعوت به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان
دعوت دکتر ادریس خالدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از کارکنان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

‍ ‍ ✍🏻پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت۱۳ آبان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت ۱۳ آبان پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شبکه متن پیام دکتر ادریس خالدی  به این شرح است:

بسمه تعالی

سیزدهم آبان ماه نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، نمادی بی نظیر از حرکت استکبار ستیزی  است. حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و گرامی داشت این روز پرافتخار، نمایش و اعلان اقتدار و عزت ملت برای پاسخی قاطع ایران به تمام زیاده خواهان است.

آنچه طی چهل سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است، چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس تثبیت کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

با توجه به جایگاه این مناسبت عظیم مردمی و انقلابی در کشور نسبت به سایر مقاطع زمانی، جامعه علمی و آموزشی کشور به صورت هماهنگ و خودجوش با آحاد ملت، مسیر توسعه و بالندگی ایران عزیز، سربلند و مستقل را با قدرت و صلابت هرچه تمام تر و مصمم تر از گذشته ادامه خواهد داد. ملت همیشه در صحنه ایران با نمایشی عظیم از وحدت و همدلی و با حضور گسترده در راهپیمایی این روز ضمن تکریم رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار جهانی الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان ثابت خواهد کرد که روحیه استقلال طلبی و خودباوری و نفی نظام سلطه جهانی همیشه در ایرانیان زنده است.

اینجانب از کلیه شهروندان ویژه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور  دعوت می نمایم که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بار دیگر بیعت خویش را با رهبر معظم انقلاب  حضرت آیت الله  خامنه ای (مدظله العالی ) اعلام دارند  و  با حضور پرشکوه‌تر از گذشته عزم انقلابی خویش را در مقابل سیاست‌های ظالمانه و استعمارگر دشمن نشان دهند.

پاینده و سرفراز ایران

دکتر ادریس خالدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور 


۱۳ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید