اخبار

🔰پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

‍ 🔹 مدیر شبکه در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و نیز زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب، این روز فرخنده را به خانواده بزرگ شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به ویژه بانوان شاغل در شبکه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ، متن پیام دکتر ادریس خالدی به شرح زیر است:

                          بسمه تعالی
✍بیستم جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س)، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است. نامگذاری روز میلاد آن بانوی بی همتا به عنوان روز مادر و روز زن، تقارنی است شایسته، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یاد آور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س) و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

اینجانب سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام، اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر و نیز زادروز فرزند خلفش، بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) را تبریک عرض نموده، و با ارج نهادن به همت بلند بانوان سرزمینم بویژه بانوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان ، از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می نمایم و امیدوارم همچنان با الگو قرار دادن بانوی دو عالم، در عرصه های مختلف زندگی موفق و سربلند باشند.

                       دکتر ادریس خالدی
     
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۲۳ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید