اخبار

شروع طرح بسیج سلامت نوروزی در کنگاور

شروع طرح بسیج سلامت نوروزی در کنگاور
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور از شروع طرح بسیج سلامت نوروزی در قالب انجام بازرسی های بهداشتی با حضور 12 نفر از کارشناسان بهداشت این شهرستان خبر داد.
در ابتدای این مراسم مهندس رضا شهبازی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط  شهرستان در حفظ سلامت همشهریان محترم تأکید کرد:  تشدید نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز و اماکن عمومی جهت سلامت آحاد جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در ادامه این مراسم کارشناس مسئول سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ضمن تشریح جزییات این مانور تصریح کرد: مانور سلامت نوروزی 1402 با تأکید بر حفظ سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی از 24 اسفند ۱۴۰1 لغایت 14 فروردین 1402 توسط کارشناسان خبره بهداشت محیط ، همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ اجرا می شود.

کلهر از جمله اهداف مهم این طرح را تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانست و گفت : نظارت و بازدید از مراکز حساس نظیر رستوران ها، آشپزخانه ها، کبابی ها، عمده فروشی ها، قنادی ها و کارگاه های تولید شیرینی، مراکز عرضه خشکبار، هتل ها، اماکن رفاهی بین راهی، محل های اسکان مسافران نوروزی، پایانه های مسافربری، پارک ها، مراکز تفریحی و ... جهت حفظ سلامت همشهریان عزیز و مسافران نوروزی از اهداف مهم این طرح است.

وی در پایان از کلیه ادارات و سازمان هایی که در اجرای این طرح سلامت محور با مرکزبهداشت همکاری می کنند، قدردانی کرد و گفت: سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با مرکز بهداشت شهرستان کنگاور است و در صورت اعلام هرگونه شکایت از سوی همشهریان محترم، در اسرع وقت و با جدّیت پیگیری های لازم صورت می گیرد. 
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید