اخبار

پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت “هفته ملی جمعیت”

پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت “هفته ملی جمعیت”
روابط عمومی: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با صدور پیامی هفته ملی جمعیت را گرامی داشت.
در متن پیام دکتر ادریس خالدی به مناسبت هفته ملی جمعیت جمهوری اسلامی ایران آمده است؛
💎لازمه پیشرفت هر کشور استفاده از تجربیات پیشکسوتان و نیروی جوان است، سیاست گذاری صحیح در مقوله جوانی جمعیت حایز اهمیت بوده و ثمره آن پویایی و بهره مندی از ظرفیت عظیم نسل جوان می باشد که افق روشنی را برای این مرز و بوم رقم خواهند زد.
وی افزود: هفته جوانی جمعیت فرصتی فراهم نموده تا با نگاهی جامع به این موضوع بسیار مهم و بررسی مخاطرات پیش رو در صورت عدم توجه به پیری جمعیت و عواقب ناشی از آن ،با برنامه ریزی و آینده گری ، میهن سربلندمان را همیشه جوان نگاه داریم.
دکتر خالدی اضافه کرد: پشتوانه های قدرتمند مذهبی در ایران برای فرزندان وجود دارد، بطوری که رهبر کبیر انقلاب اسلامی جمعیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی را برای کشور درخواست می کند، رهبر معظم انقلاب ( حفظه الله تعالی) همین معنا را تعبیر می کند و اصرار بر حل معضل دارند.
وی با اشاره به نقش زنان در حل این بحران گفت: مادران سازندگان و ارتقا دهنده جامعه هستند، جوان ماندن جامعه در گرو وجود مبارک «مادران »است و این یعنی قدرت آفرینی برای کشور و رشد اقتصادی، علمی و فرهنگی یک جامعه.
دکتر خالدی  بر تشویق به فرزند آوری پس از تشکیل خانواده که راه اصلی نجات یک جامعه است تاکید کرد و گفت: رشد جمعیت نیازمند بسیج ملی عملیاتی، با فهم عالمانه موضوع توسط ساختارهای اجتماعی و حمایت همه جانبه از آن با توجه به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.
وی افزود: این بسیج باید با فعالیت ها و مساعدت های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بتواند موضوع جمعیت و ساختار آن را با شهد تولد فرزندان در ایران زمین شیرین کند.
دکتر خالدی با گرامیداشت هفته جمعیت ۱۴۰۲ با شعار “سهم من از جوانی جمعیت ایران” گفت
با گرامیداشت هفته جمعیت از تلاش های مجموعه بهداشت و درمان در راستای تحقق سیاست های کلان رشد جمعیت ایران اسلامی تقدیر و توفیق روزافزون را از خداوند متعال مسئلت نمود.
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید