اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان کنگاور برگزار شد.یکشنبه، 11 تیر 1402

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور روز یکشنبه مورخ 1402/04/11 مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت با حضور مدیرشبکه،مسئول حراست،مدیر بیمارستان و جمعی از همکاران در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت برگزار شد.

در این مراسم دکتر خالدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین  و تشکر از زحمات مهندس رضا شهبازی در دوران تصدی رئیس مرکز بهداشت و معرفی مهندس دیبا بعنوان رئیس جدید مرکز بهداشت کنگاور و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی، همکاری و تعامل بین بخشی و برون بخشی و با بوجود آوردن محیطی مطلوب برای کار شاهد ارتقاء شاخص های بهداشتی و رضایتمندی ارباب رجوع باشیم. دکتر خالدی یادآوری  نمود که ما باید برای جامعه امنیت سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و بتوانیم برای تحقق این مهم  خرد جمعی و مشارکت جامعه نگر را داشته باشیم.

در ادامه مهندس شهبازی  رئیس سابق مرکز بهداشت با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی ریاست مرکز بهداشت ، از زحمات و تلاش همکاران خود در این مدت قدردانی نمود و برای آقای مهندس دیبا  آرزوی توفیق و سربلندی کرد و از همکاران درخواست نمود ایشان را در اجرای برنامه های مد نظر و خدمت رسانی شایسته به مردم شریف شهرستان یاری نمایند.

در ادامه مهندس فرحبخش دیبا رییس جدید مرکز بهداشت شهرستان کنگاور اظهار داشت: ما به عناوین و مسئولیت‌ها به‌عنوان یک منصب نگاه نمی‌کنیم، بلکه این عناوین بار امانتی است بر دوش،همه ماست.
ایشان اذعان نمود که منافع و مصالح سلامت مردم نباید دستخوش  منفعت طلبی فردی و هرچیز دیگری شود لذا بنده فارغ از تمامی موارد ذکر شده به حول و قوه الهی در راستای حفظ تامین و ارتقاء شاخص های سلامت مردم شریف شهرستان کنگاور از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف مدیر شبکه و همکاران از زحمات مهندس رضا شهبازی تجلیل و ابلاغ مهندس فرحبخش بعنوان رئیس جدید مرکز بهداشت به ایشان تقدیم گردید.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۱۱ تیر ۱۴۰۲ ۲۱:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید