اخبار

همایش معرفی برنامه طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع با حضور فرماندار

همایش معرفی برنامه طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع با حضور فرماندار
سلامت خانواده این همایش با حضور خانم دکترگراوندی کارشناس مسئول واحد آموزش معاونت بهداشت استان وخانم فرامرزی کارشناس آموزش معاونت بهداشت استان  و جمعی از مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان   در محل سالن اجتماعات مائده  شهرستان برگزار شد.

سلامت خانواده

ابتدا همایش دکتر خالدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ضمن خیر مقدم به شرکنندگان اظهار داشت.: مردم در اولین سطح برای مراقبت به پایگاه‌های سلامت مراجعه و اگر نیازی به ارجاع به سطوح بالاتر داشته باشند توسط مراقب سلامت به پزشک سطح یک ارجاع داده می‌شوند.
مهندس صادقی  فرماندار در این جلسه اظهار کرد: وزارت بهداشت در راستای تامین سلامت و بهداشت مردم هزینه های هنگفتی را انجام داده و در این راستا، نظام ارجاع الکترونیک سلامت یکی از ظرفیت های خوبی است که خدمات سلامت براحتی و با کمترین هزینه در جای جای ایران اسلامی در دسترس مردم عزیز قرار گیرد.
وی با اشاره به مزایای نظام ارجاع الکترونیک سلامت گفت: با راه اندازی این نظام، مردم سلامت خود را می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه در محل دریافت کنند.در پایان این طرح بصورت کامل  توسط مهندس گودینی کارشناس مرکز بهداشت برای حاضرین توضیح داده شد. این همایش  توسط مرکز بهداشت و همکاری خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان برگزار گردید.
📅۱۸تیر۱۴۰۲
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۱۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید