اخبار

پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت فرارسیدن ماه محرم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام حزن و اندوه سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش را تسلیت گفت

پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت فرارسیدن ماه محرم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام حزن و اندوه سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالل
به گزارش روابط عمومی ،در پیام دکتر خالدی آمده است: محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است، حماسه انسان‌های پاک‌دل و راست قامتی است، که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان، مایه گذاشتند.

در ادامه این پیام آمده: محرم می‌آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند، طلسم استبداد و استکبار را در هم شکند و به ناامیدی در برابر مستبدان و زور‌گویان خاتمه دهد.

این پیام می افزاید: حقیقت محرم و عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر است و پیام عاشورا برای نسل ما زنده نگه‌داشتن این فریضه بزرگ الهی است.

دکتر خالدی افزود: اکنون وظیفه شرعی و همگانی ما فرهنگ‌سازی بر رعایت موازین بهداشت فردی و محیطی در سطح جامعه است تا بتوانیم به عمق تفکر امر به معروف و نهی از منکر که ولایت اهل بیت (علیهم‌السلام) است، دست یابیم.

وی ادامه داد: با فرارسیدن این ایام رعایت بهداشت در مساجد، تکایا و هیئت ها و موکب ها به ویژه در تهیه و توزیع نذورات در مراسم عزاداری برای پیشگیری از بروز بیماری های مرتبط با آب و غذا به ویژه بیماری های عفونی روده ای مورد تاکید است.

دکتر خالدی در پایان فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش را به همه شیفتگان آن حضرت، به‌ ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تسلیت گفت و ضمن دعوت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسمات، سلامتی همه بیماران را از درگاه ایزد منان مسئلت نمود.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۰۰:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید