اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور

در روز دوشنبه مورخ 90/2/26 طی مراسمی از دندانپزشکان ،ماماها،پرستاران ،نیروهای زحمت کش خدمات ،کارکنان آزمایشگاه و بهداشت حرفه ای که در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.تقدیر و تشکر بعمل آمد.

روابط عمومی: در این مراسم که با حضور فرماندار ، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده محترم سپاه ناحیه مقاومت ، شهردار ،سرپرست شبکه بهداشت و درمان ،سرپرست مرکز بهداشت ، سرپرست بیمارستان شهید دکتر چمران و جمعی از پرستاران ، کارکنان آزمایشگاه ، بهداشت حرفه ای ، کارگران زحمتکش این شبکه و جمع کثیری از ماماهای شاغل در شبکه برگزار شد از  پرستاران ،ماماها،کارگران و کارکنان علوم آزمایشگاهی در حوزه های بهداشت و درمان و همچنین از کارکنان بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت با اهداء لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد. 

در ابتدای این مراسم دکتر عبداله زاده سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور که این جلسه با همت و عنایت ایشان برگزار گردید. با اشاره به وظیفه‌ خطیر  بخش بهداشت و درمان در تامین حفظ و سلامت جامعه اظهار نمود: حفظ سلامت جامعه در سایه تلاش و کوشش کارکنان ‌خدوم و زحمت‌کش عرصه‌ سلامت می‌باشد.ایشان در ادامه افزودند با توجه به بررسی عملکرد شبکه بهداشت و درمان در سال 89 خوشبختانه  این شبکه کارنامه درخشانی را چه در بخش بهداشت و چه در بخش درمان داشته  و اظهار امیدواری کردند همکاران بتوانند در سال 90 نیز با همت و تلاش بیشتر فعالیت های ارزنده های را در جهت حفظ سلامت جامعه از خود به جای بگذارند.

 

در ادامه مراسم فرماندار دلسوز و متعهد شهرستان کنگاور جناب آقای عزیزی، نیز با اشاره به فعالیت های شبکه بهداشت و درمان در ایام عید نوروز از کارکنان شبکه تقدیر و تشکر نمودند و ضمن آروزی موفقیت و بهروزی برای کارکنان شبکه اظهار امیدواری نمودند در سال جهاد اقتصادی  شاهد فعالیت های چشم گیری  هم در بخش بهداشت و هم در بخش درمان که تضمین کننده سلامت جامعه هستند ،باشیم.

گفتنی است در ادامه مراسم  علاوه بر مسابقه ، گروه  نوازندگان دیار آناهیتا با اجرای قطعه آوازی زیباحضار  را به وجد آوردند، که مورد استقبال قرار گرفت .

4

1

3

 

 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید