اخبار

‍ 🔰پیام تبریک رئیس شبکه به مناسبت روز پزشک

‍ 🔰پیام تبریک رئیس شبکه به مناسبت روز پزشک
🔹رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی روز پزشک را به تمامی پزشکان عرصه نظام سلامت تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی شبکه ، متن این پیام به شرح زیر است:

                     بسمه تعالی

✍اول شهریور ماه روز بزرگداشت حکیم و طبیب بزرگ ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک، یادمان باشکوهی برای پزشکانی است که همواره و در تمام ساعات شبانه روز و طول سال، در جدال انسان بین بیماری و سلامت و یا مرگ و زندگی، در کنارشان بوده و می کوشند تا با نجات جان هر فرد از مرگ و هر تن از رنجوری، احیاگر انسان و بنا بر روایت قرآن، احیاگر جامعه بشری باشند.

🔹در دین مبین اسلام دانش پزشکی همسان علم دین و از شریف ترین علوم به شمار آمده است. در کشور عزیز ما نیز،‌ طبابت و طبیب همواره از قداست و احترام زیادی برخوردار بوده و اهمیت و توجه ویژه دیرپای ایرانیان به این علم، سبب شده قله‌های علم پزشکی توسط مشاهیر و دانشمندان برجسته ایرانی در طول تاریخ فتح شود و نام ایران با تاریخ طب گره بخورد.

🔹اینجانب ضمن یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به عالی‌ترین درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، روز پزشک را به تمام پزشکان به ویژه پزشکان حاذق و متعهد شهرستان که در عرصه نظام سلامت  تلاش می کنند تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خواستارم.

                        دکتر ادریس خالدی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۳۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید