اخبار

🔰پیام تبریک رئیس شبکه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

🔰پیام تبریک رئیس شبکه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
🔹دکتر ادریس خالدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شبکه متن پیام بدین گونه است:

                       بسمه تعالی 

✍هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

هفته دولت و روز کارمند فرصت مغتنم تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت بی منت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

✍اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمام دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارکنان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

                     دکتر ادریس خالدی
        رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید