اخبار

‍ 🔰پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

‍ 🔰پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی
🔹دکترخالدی طی پیامی، فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم شریف شهرتدین و تمدن کنگاور تسلیت گفت. به گزارش وب دا، متن پیام بدین شرح است:

                         بسمه تعالی

✍اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری(س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

سوگ حسین(ع) بار دیگر در اربعینش به دل های مومنان شور معنوی بخشید و جان ها روانه حرم پرنورش گشته است؛ ارادتمندان حضرت سید الشهدا(ع) و یارانش در اربعینی دیگر، سر بر آستان پر مهری نهاده اند که چون نقطه ای نورانی، سال هاست قلوب مومنان را فروغی جاویدان بخشیده و برکتی معنوی به حیاتشان افزوده است.

امسال به یاری خداوند، بار دیگر مومنان و عاشقان حسینی، قدم در ره عشق نهاده و از توفیق زیارت این آستان در پرشورترین تجمع مسلمانان جهان بهره مند گشته اند و نور حسین(ع)، جان های عاشق را جلا بخشیده است.

اینجانب فرا رسیدن اربعین حسینی را به تمامی ارادتمندان به خاندان نبوت و طهارت(ع)، خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور به ویژه همکاران ارجمندی که این روزها در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند، تسلیت گفته و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

                دکتر ادریس خالدی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید