اخبار

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی فرارسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت و ولایت آخرین ذخیره الهی از سلاله پاک نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) را گرامیداشت داشت..

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی فرارسیدن هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت و ولایت آخرین ذخیره الهی از سلاله پاک نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)
به گزارش روابط عمومی در پیام دکتر ادریس خالدی آمده است: هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام در بند دستگاه ظلم و جور حضرت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت و ولایت آخرین ذخیره الهی از سلاله پاک نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف به لحاظ تاثیر عمیق و ماندگارش در حیات اعتقادی شیعیان نقطه ی عطفی در تاریخ تشیع به شمار می‌رود. امام حسن عسکری(ع) همواره تحت نظر در زندان های طاغوت عصر خود بود ولی با وجود همه فشارها و نظارت های بی وقفه دست از فعالیت در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار انحرافی برنداشت تا در این مسیر به شهادت رسید و با شهادت ایشان امامت و ولایت امام عصر(عج) آغاز گردید.

وی در ادامه می افزاید: در این میان، مذهب شیعه این افتخار را دارد که گوی سبقت را از دیگران ربوده و عشق به ولایت و امامت را رمز حیات و بقای خویش قرار داده است، اما حقیقت بزرگتری وجود دارد و آن وجود شریف امام زمان، مهدی موعود(عج) است که شاید بتوان گفت بالاترین و عمیق‌ترین عنوان همان است که قرآن کریم از ایشان یاد نمود؛ و آن «بقیه الله» است.

دکتر خالدی خاطرنشان کرد: امام عصر انتهای تجلی خداوند و حسن ختام عالم و همه ادیان است، ایشان در میان مظاهر تجلی حق تعالی، آخرین گوهری است که مظهر همه صفات و اسمای الهی است و می‌توان گفت همان‌طوری که نبی مکرم اسلام(ص)، مظهر تام انبیا و شریف‌ترین گوهر نبوت بود، وجود شریف قائم آل محمد نیز تجلی تام امامت و اوصیای الهی است.

دکتر خالدی‌  در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی(عج) را به نایب بر حق آن امام عزیز، مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه شیعیان جهان خصوصاً کارکنان معزز شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور  تبریک گفت.

          دکتر ادریس خالدی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید