اخبار

نگاهی به شرایط عمومی بخش کارکنان نظام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی

نگاهی به شرایط عمومی بخش کارکنان نظام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی
نگاهی به شرایط عمومی بخش کارکنان نظام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ، در بخش کارکنان نظلام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی وزارت بهداشت رقابت در رشته های نمایشنامه نویسی، تحقیق و پژوهش، سرود، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و برنامه های رادیویی صورت می گیرد.

شرایط عمومی بخش کارکنان نظام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی به شرح زیر است:

۱.در این بخش کارکنان نظام سلامت و فارغ التحصیلان علوم پزشکی وزارت بهداشت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۲.تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال ۱۴۰۱ باشد. ارسال و ثبت آثاری که در یازده دوره قبلی جشنواره شرکت کرده اند، ممنوع است و در صورت تخلف، شرکت کننده از آن بخش حذف خواهد شد.

۳.منظور از فارغ التحصیلان نظام سلامت افرادی هستند که مدرک مرتبط با حوزه‌های علوم پزشکی داشته و فارغ التحصیل از دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت هستند ولی در حال حاضر جزء کارمندان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیستند.

۴. تذکر مهم: افراد شرکت کننده در این بخش که نیاز به تحویل فیزیکی آثار خود در رشته های تحقیق و پژوهش، فیلم و هنرهای تجسمی دارند، باید آثار خود را به نزدیک ترین واحد دانشگاه علوم پزشکی شهر خود که در سامانه انتخاب می کنند، تحویل دهند.

۵.هر متقاضی امکان شرکت در بیش از یک رشته را دارد.

۶.ایمیل و شماره تلفن همراه وارد شده در فرم توسط متقاضی پل ارتباطی آتی دبیرخانه با شرکت کنندگان است.

۷.تکمیل و ارائه فرم شرکت در جشنواره به منزله پذیرش کلیه شرایط و قوانین جشنواره است.

۸.مطابق آئین نامه جشنواره، در هر زمان عدم صحت مدارک ارائه شده از جانب متقاضی برای دبیرخانه محرز شود، اثر مربوطه حذف شده و مسئولیت کلیه عواقب آن بر عهده متقاضی است و دبیرخانه

دائم جشنواره می تواند با متخلفین برخوردهای لازم قانونی را داشته باشد.

۹.در تمامی رشته های جشنواره، برای افراد راه یافته به مرحله پایانی، با توجه به درخواست آنها، گواهی شرکت صادر خواهد شد.

۱۰.تفسیر و رفع ابهام از مقررات و اخذ تصمیم نهایی درباره موضوعات پیش بینی نشده به عهده دبیر جشنواره است. چنانچه مواردی در این فراخوان درج نشده باشد، در صورت درخواست دانشجویان و

یا کارشناسان دبیرخانه های دانشگاهی، آن مورد توسط دبیرخانه دائم، تبیین می شود و پس از تصمیم نهایی در دبیرخانه دائم جشنواره، اعلام و اجرا می شود.

۱۱.دبیرخانه دائم می تواند با ذکر نام و با هماهنگی خالق اثر از آثار راه یافته استفاده کند.

۱۲.شرکت کننده مجاز نیست یک اثر در دو رشته/ زمینه متفاوت ثبت کند و در صورت انجام این کار، اثر . حذف خواهد شد.

۱۳.دبیرخانه دائم جشنواره با توجه به نظر شورای سیاستگذاری جشنواره و هیئت داوری می تواند در صورت . کیفیت نداشتن آثار ارسالی در بخشهای مختلف جشنواره، جوایز اعلام شده را به تناسب تغییر دهد.

۱۴.کلیه کارکنان و فارغ التحصیلان نظام سلامت باید آثار خود را به همان دانشگاهی که در زمان ثبت نام و . ثبت اثر انتخاب کرد هاند، تحویل دهند.

۱۵.در بخش سرود، دانشجویان باید اثر خود را صرفا با حضور آقایان و یا صرفا با حضور خانم ها تولید کنند و حضور خانم و آقا به طور مشترک در یک اثر مجاز نیست.

۱۶.شرکت کنندگان خانم در رشته سرود ملزم به رعایت حجاب و شئونات اسلامی هستند. در این دوره از جشنواره، تمهیداتی پیش بینی شده است که کلیه آثار راه یافته به مرحله نهایی مورد ارزیابیِ اثباتِ انتسابِ اثر به خالق اثر قرار گیرد. این ارزیابی از طریق اجرای زنده اثر و یا آزمون عملی در کارگاه آموزشی مرحله نهایی و نیز ارسال عکس و فیلم از مراحل تولید اثر خواهد بود. تاکید می‌شود که در هر

مرحله که عدم انتساب اثر به اثبات برسد، کلیه آثار فرد متخلف از جشنواره حذف شده و در جشنواره‌های آتی نیز حق شرکت نخواهند داشت و در ارزشیابی دبیرخانه دانشگاهی جشنواره نیز نمره منفی تاثیرگذاری لحاظ خواهد شد. همچنین تاکید می شود شرکت در کارگاه‌های صحت سنجی در بخش هنرهای تجسمی که در ایام برگزاری جشنواره ویژه منتخبین برگزار می شود، اجباری بوده و عدم شرکت در این کارگاه‌ها به منزله انصراف است.

۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید