اخبار

🔰سیزدهم آبان ماه سال‌روز مبارزه با استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

🔰سیزدهم آبان ماه سال‌روز مبارزه با استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
🔹 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در پیامی به مناسبت سیزده آبان که به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است تبریک گفت و از کلیه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت نمود
.*متن پیام دکتر ادریس خالدی  به شرح ذیل می باشد:*

بسم‌الله الرحمن الرحیم

✍️ سیزدهم آبان ماه سال‌روز مبارزه با استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

🔹این روز یادآور آموزه‌ پرمعنای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و مستکبران برای تحقق اهداف والای انقلاب پرشکوه اسلامی ایران است.

🔹امروز که دل‌هایمان مجروح و چشم‌هایمان خون از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است، باید با حضور پرشور خود، فریاد مردم مظلوم فلسطین و غزه را از عمق جنایات اسرائیل خبیث به گوش جهانیان برسانیم و مانع از جعل و تحریف واقعیّت از سوی دستگاه پروپاگاندای نظام سلطه، شویم.

🔹ندای مظلومیّت مردم فلسطین نه تنها خاموش نشده، بلکه فراگیرتر شده و انعکاس آن در سرتاسر جهان، قلب‌های انسان‌های آزاده را به خروش آورده، به طوری که اعتراضات و تجمّعات مردمی حتی در خود کشورهای استعمارگر شکل گرفته است.

🔹با تکیه بر ایمان به خدا و در سایه باورهای والای ملت بصیر ایران و جوانان و نخبگان متعهد، ان‌شاءالله شاهد نابودی نظام سلطه و جنایات آنان در سرتاسر جهان خواهیم بود.

🔹اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی ایران و ضمن میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از آحاد و اقشار مختلف مردم بویژه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور  برای شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل می‌آورم.

دکتر ادریس خالدی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۱۲ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید