اخبار

پیام دکتر ادریس خالدی در سالگرد شهادت مدافع سلامت شهیده "فریبا بهرام نژاد " رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ، در پیامی سالگرد شهادت مدافع سلامت شهیده والامقام "فریبا بهرام نژاد " را تسلیت گفت.

پیام دکتر ادریس خالدی  در سالگرد شهادت مدافع سلامت شهیده "فریبا بهرام نژاد " رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ، در پیامی سالگرد شهادت مدافع سلامت شهیده والامقام "فریبا بهرام نژاد " را تسلیت گفت
بسمه تعالی
مدافعان سلامت، سربازان گمنام روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا هستند که عاشقانه بدون هیچ ادعایی لباس خدمت به تن کرده و بی منت از جان خود گذشتند تا جان دیگران را حفظ نمایند.
شهدای مدافع سلامت باعث افتخار ملت ایران هستند، آنها در فرآیندی دشوار و با تلاشی مثال زدنی آنچه را که در توان داشتند برای حفظ سلامت جامعه در طبق اخلاص قرار دادند.
" شهیده بهرام نژاد " به عنوان نماد ایثار و شجاعت در مبارزه و تلاش در راه حفظ سلامت مردم خوش درخشید و الگوی مجموعه بهداشت و درمان قرار گرفت.
 بی شک تلاش و ایثار کادر بهداشت و درمان و همه عزیزانی که در سال های اخیر به هر نحوی درگیر با این بیماری منحوس هستند جای تقدیر داشته و این فداکاری ها همیشه در یاد و خاطره مردم این شهر باقی خواهد ماند.
اینجانب در سالگرد شهادت پرستار مدافع سلامت شهیده "فریبا بهرام نژاد "، ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار بهرام نژاد  و تمامی زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان، از درگاه پروردگار متعال برای این شهیده والامقام، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم  را مسئلت داریم.

دکتر ادریس خالدی 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۸ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید