اخبار

کارگروه سلامت امنیت غذایی در فرمانداری شهرستان کنگاور برگزار شد

کارگروه سلامت امنیت غذایی در فرمانداری شهرستان کنگاور برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کنگاور ، رفع معضلات بهداشتی در کارگروه سلامت امنیت غذایی شهرستان در سالن فرمانداری به ریاست یوسفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، دکتر دیبا رئیس مرکز بهداشت و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد.
یوسفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری بیان کرد:کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان فیروزه به منظور تامین حفظ و ارتقا سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم و اتخاذ تدابیر مناسب گسترش همکاری های بین بخشی مشارکت مردمی و حمایت از طرح های جدید و اجرای دستورالعمل ها در حوزه سلامت تشکیل می گردد و دبیرخانه این کارگروه در شبکه بهداشت درمان مستقر می باشد و بایستی تک تک مصوبات را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

دکتر دیبا رئیس مرکز بهداشت ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل به ارائه گزارشی از وضعیت  سگ های ولگرد ٕ نحوه جمع آوری زباله‌های شهر فروش مرغ زنده نگهداری دام در منازل شهری و سایر موارد و معضلات بهداشتی در شهرستان و اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی این شبکه برای سال جدید اشاره کرد.

 در ادامه جلسه تصمیمانی در جهت رفع مشکلات موجود اتخاذ گردید  مقرر شد نظر به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز جدول زمان بندی جهت رفع برخی از مشکلات به اجرا درآید.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید